2010. április 4., vasárnap

A jó közérzetről

Tegnap reggel egészen határozottan rossz érzésem lett attól a gondolattól, hogy kint ezerrel süt a nap és mindenki egy szál pólóban nyalja a fagyit, én meg bent a takarítással szüttyögök, úgyhogy elővettem a "Csibi, szabadulj meg a rossz érzéseidtől!" c. problémamegoldó módszeremet, önvizsgálatot tartottam és gondolati síkon cirka egy perc után jól eldobtam a porszívót, felmosóvödröt és porrongyot, a gyakorlatban pedig még véletlenül sem közelítettem meg ezeket a rossz érzéseket keltő tárgyakat. Kicsaptuk magunkat a jó levegőre, ő, aki férfim meg én, estig haza sem jöttünk, ma meg kerti grillparty, velünk, naná, szóval, a húsvéti nyúl majd a porcicák közé tojik, ha akar.

7 hozzászólás:

Elf írta...

szerintem a tökéletes megoldást választottad, boldog nyulat Nektek :)

Golden írta...

jó döntés volt! Csak a nyuszit meg ne süssétek a kerti grillen :)

roza írta...

Nagyon jól tettétek,így kell ezt csinálni :)
Kellemes ünnepet:)

winstonsmith írta...

Én is mentem tegnap, mert rossz előérzetem volt. Igazam is lett, 4 fok és szakadó eső. De a hajam még mindig tart. :D

csibike írta...

Köszönöm, belétek is :)

winston: Négy fok? Bele is halnék. A haj a lényeg :)

Fiorella Fitzpatrick írta...

én is utálok takarítani... most is kéne, de sajnos nem tudok olyan jól hangzó ellenérveket kitalálni, mint a fagyi meg a napsütés, ugyanis totál be van borulva, még a varjak is lógatják az orrukat...

csibike írta...

Fagyizni otthon is lehet, és mondjuk azzal az indokkal ne takaríts, hogy előfordulhat, minden csupa fagyi lesz a nagy nyalakodásban :)