2010. augusztus 2., hétfő

A hétfő reggeli pszichopata, azaz hogyan kössünk bele egy terhes nőbe

Ha csak annyit mond, hogy basszam meg a kurva anyámat, talán szó nélkül hagyom. Á, nem, ez nem igaz, vetettem egy pillantást lelkem sötétebb bugyraiba, ott terpeszkedik az agresszív énem, szemtelenül vigyorog,  pofájáról lesír a bizonyosság, hogy nem, nem hagytam volna szó nélkül ezt sem. Hiába süt a nap, hiába csörögnek vidáman a púderszínű fülembevaló kövei, hiába az eperlekváros-forrócsokis reggeli, van olyan, amire muszáj reagálni. A faszi balról közeledik, jön át a zebrán, ismerős vagyok-e a környéken, veti oda nekem mintegy mellékesen, közben nem néz rám, harminc-negyven közé saccolom, sápadt, farmeres-pólós girnyó, negyven centivel magasabb nálam, kezében térképet szorongat, zaklatottan kapkodja a fejét jobbra-balra, hol a térképet fürkészi, hol a távolba réved, talán utcanevet keres a buszmegállók között. Átfut az agyamon, hogy egy-két utcát ismerek, a buszok közül cirka egyet, szóval, nem túl pozitív a mérleg, sajnos, nem, mondom az igazságnak megfelelően és már bukna ki a számon, hogy de azért mondja, mit keres, hátha, a faszi azonban nem vár, elindul, majd két lépés után visszafordul, hogy basszam meg a kurva anyámat a gyerekemmel együtt. A szája nem habzik, a szeme viszont zavaros. Igen, a gyerek, ezt azért nem kellett volna, faszikám, erre ugrok, nincs mese, nem mérlegelek, hogy bajom eshet, másodpercek alatt tör fel bennem az agresszió, teljesen ösztönösen tolul a számra kettő darab igen trágár mondat, a faszi hátrafordul és vicsorog, nem vesz levegőt, úgy ontja rám a többi kedvességét, nekem meg hirtelen kattan az agyam, érzelmi sávot vált, hogy te jó ég, ez de szerencsétlen, agresszió jobbra el, annyira sajnállak, kiáltom utána, és röhögni kezdek, magamon, igen, magamon, hogy hülye picsa vagyok, az agressziómat legyőzi a sajnálat és a hitetlenkedés, mert abszurd a helyzet, kétségtelenül az, és ahogy megyek tovább, vigyorogva belengetem neki a jobb kezem középső ujját, csak úgy, amiheztartásvégett, és mivel még mindig néz és szövegel, aranyosan búcsút intek felé, pá, pöcsfej, aztán nevetve dobok neki egy puszit. Óriási szerencse, hogy terhesen sem hordok magamnál pitbullt, dobócsillagot, konyhakést, jobb, ha soha nem tudjuk meg, mire lennék képes agresszív ködben, és az is klassz, hogy a gyerek még nincs kint, vajon mivel nyugtatnám meg hirtelen felindulásomban, nincs semmi baj, kicsim, a bácsi egy faszfej?  
  
Ez meg itt egy jó szám a RATM-től, fuck you, I won't do what you tell me, ma ez a kedvenc mondatom belőle. 


11 hozzászólás:

Csillagvihar írta...

Jééééé zus! :O

cyborgwings írta...

egy kicsit ideges lettem olvasás közben. én is el akarom küldeni a picsába! ha véletlenül még egyszer összefutnál vele, csókoltatom.

otto69 írta...

Miért találnak meg mindig a vadbarmok? És ha már megtalálnak, miért nincs Veled a párod sosem?

danneee írta...

lenne ötletem a delikvens útbaigazítására...

Csapos írta...

Uh, azért légy néha kicsit kevésbé vagány és bátor! Azok a zavaros szemek ki tudja, mit takarnak?!
teide

Bodzás Vendégház írta...

Úgy gondolom, nem kell minden agresszióra reagálni, és bár a szitu felettébb arcpirító és ingerlő, a magad és a babád szempontjából is jobb szerintem, ha nem mész bele ilyen játszmákba. (Azon kívül, hogy rosszul is elsülhetett volna...)A babádat és magadat is csitítsd le, simogasd meg, és amennyire lehet, magyarázd el neki a történteket. (Akkor is, ha még a pocódban van):))

csibike írta...

bodzazsuzsa és teide: Ahogy írtam is, ez csak úgy jön, ilyen a vérmérsékletem, nincs előtte semmi fontolgatás, hogy mit kellene, mit nem.

danneee: Biztos úgy kezdődne, hogy menj a ... :)

otto69: Talán ott virít a homlokomon, hogy kössetek belém... Három perccel előtte köszöntünk el egymástól. Jobb, hogy nem volt ott, beverte volna a faszi orrát.

csillagvirág: A röhögés jobb megoldás, arra számított, hogy kiborulok, ha már neki szar, nekem is legyen szar alapon.

Csillagvihar: Nem, nem Jézus volt :)

majmóka írta...

Bakker! Ez durva, de még jó, hogy vércsirke vagy! :-)) Szerencse, hogy fizikai párbajra nem került sor.

ac írta...

általában azok mondanak ilyet (mármint, hogy te közösülj "helyettük"), akik impotensek. mivel ők képtelenek szexuális életet élni normálisan, ezért pl. a nők után sem úgy fordulnak meg, hogy megbasználak, hanem kinyalnálak (szabad itt ilyen csúnyán beszélni?). egyébként mondanám, hogy nem érdemes foglalkozni vele, de én sem bírnám szó nélkül hagyni az ilyet a helyedben :)

csibike írta...

ac: Valószínűleg pont azért kezdtem el sajnálni egy kicsit, mert szar lehet neki, ha ez az első reakciója egy ilyen helyzetben. Nem tudtam mögé képzelni egy normális életet, semmilyen téren sem :)

majmóka: Szerencse :)

Névtelen írta...

"Should you find yourself the victim of other people's bitterness, ignorance, smallness or insecurities - remember, things could be worse: you could be them."

L.