2011. április 1., péntek

Gyertek játszani!

Abban, hogy mindhárman betegek voltunk a héten, az a jó, hogy ő, aki férfim többet lehetett együtt Andrissal, így a kis szabadidőhöz jutott (még mindig dádházs) anya lepucolta az ablakokat és kimosta a függönyöket bóklászgatott a neten (az úgy volt, hogy a rendszeres olvasóim blogjait nézegettem, pontosított csibike) és belefutott Eszter zseniális játékába. Egy jó szó, ennyi az egész. Én már garázdálkodtam is néhány blogbarátomnál, és ha akad még pár szabad percem, újra akcióba lépek. A Szappanos Lány játékában az tetszik nagyon, hogy pusztán a játék öröme az enyém, az ajándék azé lehet, akit meglepek egy jó szóval. Mindenki örül a jó szónak, a baráti ölelésnek, ebben biztos vagyok, úgyhogy elő a bloglistákkal, kedves olvasók, és irány a kiszemelt kommentbox!

P.S.1: A játékszabályokról itt és itt olvashattok, a játék linkjét pedig ne felejtsétek le a jó szavak mögül.
P.S.2: Dorw, hozzád nem enged kommentelni a rendszer, beszélj vele!

14 hozzászólás:

Leonine írta...

Kedves Csibike! Ezt már egyébként is terveztem, de jó szokásomhoz híven kiment a fejemből. :)

Amikor rátaláltam a blogodra, egyből nagyon szimpatikussá váltál, még a régi blogodban is visszaolvasgattam jópár bejegyzést. Köszönöm, hogy feldobod a napjaimat, remélem, még nagyon sokáig nyomon követhetjük a gondolataidat. Gondolom, mondanom, sem kell, hogy ezzel a kommenttel kaptál egy pontot az "Egy jó szó" játékban! :)

És nemcsak azért, mert felhívtad rá a figyelmem. :)

Macsek írta...

Én is kedvelem a blogodat Csibe! :D:D:D és ezennel küldöm e kommentet neked további szíves felhasználásra az "Egy jó szó" játékban :D

Csillagvihar írta...

Éppen ma rendeltem Esztertől szappanokat, és el is döntöttem, tetszik nekem az "egy jó szó" játék.
Erre itt van nálad. :)

Hát természetesen ez a kommentem egy pontot ér neked az 'Egy jó szó' játékon:
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
Mert itt nálad olyan otthonvagyok érzéses. :)

cyborgwings írta...

remélem, nem néztek rám csúnyán, de most lusta vagyok rendesen elolvasni, mi is ez a játék. én csak annak szeretnék fenemód örvendeni, hogy fölfedeztétek esztert meg remélhetőleg a szappanjait is. zseniális áruk. :)

csibike írta...

csillagvirág: Senki nem néz rád csúnyán :)Még nem volt időm elmélyedni a blogjában, de kábé 30 perccel ezelőtt rendeltem tőle az első szappanokat, sajnos, még nem értek ide. Neked melyik a kedvenced?

Csillagvihar: Libabőrös lettem az utolsó mondatodtól, ami nagy teljesítmény egy csirkétől :) Köszönöm!

Macsek: Jó, hát levélben már ódákat zengtem rólad, nem akartam ismételni önmagamat :) Köszi!

Leonine: Nagyon szépen köszönöm! :) Remélem, én is sokáig nyomon tudom követni a gondolataimat.

cyborgwings írta...

akkor jó. :)
még nem próbáltam ki az összeset, de nekem a sima teafás jött be eddig a legjobban, illatra pedig a fahéjast szeretem, de az csak kézmosásra jó nekem sajna.

Aliana írta...

Szeretem a kreativitásod és azt, ahogy meg tudod fogalmazni a dolgokat :) Nem mellesleg Tőled tanultam meg anno, hogy a nokedliszaggató szükségesetben tökéletes sajtreszelő, köszönöm, megmentett egy ebédet :)

Ez a komment egy pontot ér neked az "Egy jó szó" játékban :)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Elf írta...

köszönöm, hogy én is megkaptam túled a jó szót :) szeretném visszaadni, hisz igen régi olvasódként nem véletlen vagyok nálad :)

Ez a komment egy pontot ér neked az "Egy jó szó" játékban :)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

dorw írta...

én meg azt a jó szót írom neked, hogy "Napsugár". :)

És akkor én is:

Ez a komment egy pontot ér neked az "Egy jó szó" játékban :)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

szorgosmano írta...

"Egy jó szó"

Kedves Csikken körülbelül 3-3,5 éve bukkantam rá a blogodra és emlékszem mennyiszer éreztem lelki és személyiségbeli hasonlóságokat köztünk. :)Emlékszem könnyezve nevettem azon a bejegyzéseden amikor arról írtál mi mindent nem tudsz te se kinyitni mint én pl. konzerv,gyerekzáras tisztítószerek stb. Amióta rád ill. a blogodra találtam együtt nevetek,sírok,örülök,aggódom stb. veled. :) Végig drukkoltam a Puhacsibe alias Sir Andrew 9 Csikkenpocakba töltött idejét és amióta világra jött és írsz róla ámulattal csillogó könnyes szemmel olvasom a bejegyzésed és nézegetem Sir Andrew képeit és hogy milyen csodaszép.Húhh ez nem csak 1 szó lett ne haragudj! A lényeg hogy csodás embernek tartalak és a legjobbakat kívánom neked!

csibike írta...

Az ember lánya gyanútlanul blogol egyet, aztán tessék, ilyen gyönyörű jó szavakra érkezik ide :)

szorgosmano: Nagyon szépen köszönöm, nagyon megható, amit írtál! Minden jót kívánok neked, amit csak szeretnél :)

dorw: Biztos azért, mert szombaton sárgában láttál :) Köszönöm szépen!

Elf: Köszönöm, és örülök, hogy itt vagy :)

Aliana: Köszönöm szépen! Megmentett egy ebédet? Ezért már érdemes volt blogolni róla :)

csillagvirág: Egy fahéjas szappant én is rendeltem, szeretem a fahéjillatot :)

dorw írta...

ó nem, nem azért. :) majd személyesen elmesélem. :)

Lublin írta...

Kedves Csibike!

Nagyon szeretem a blogod, a bogyógyöngyök pedig most is itt lógnak a nyakamban :-)

http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

csibike írta...

Lublin: Mindkettőnek nagyon örülök, köszönöm :)

dorw: Csak vicceltem :)