2011. május 14., szombat

Hétfő reggeli kis színes

Van abban valami, hogy vonzom a pszichopatákat. Hétfő reggel odajött hozzám egy faszi a boltban, illetve egészen pontosan megállt mellettem és vicsorogva vigyorogva megkérdezte a hordozókendőbe kötött fiamtól, hogy nem vagy nehéz anyának? Zacskóba kötött zsemle és dobozos tej volt a faszi kezében, nem gyanakodtam, hiszen zacskóba kötött zsemlével és dobozos tejjel a kezében bárki lehet normális ember. Ahogy mindenki más, mond pár kedves szót Andrisról, kölcsönös mosolygások, aztán ádijosz, gondoltam én, a faszi azonban lecövekelt és tanulmányozni kezdte a fiam arcát, és azt mondta neki, hogy remélem, sok fehér gyerek születik majd, bár te ezt még nem érted. Hétfő reggel nem voltam felkészülve ilyesmire, pókerarc helyett döbbenten néztem a faszira, az meg sunyi mosollyal odafordult hozzám, hogy jól mondom, ugye? Hitetlenkedve ráztam a fejemet, és közben nagyot sóhajtottam, hogy ilyen nincs, miért mindig engem találnak meg a pszichopaták. Később láttam még a faszit, belenézett minden útjába kerülő babakocsiba, vajon fehérbaba ül-e benne.

5 hozzászólás:

Csillagvihar írta...

ez azért ijesztő, mert a nemfehér babákkal vajon mit csinált? :O

Lillanna írta...

Akkor abban az értelemben én is pszichopata vagyok, hogy remélem, mindhárom gyermekemnek esélye van arra, hogy a hazánkban többségben legyen. Most úgy tűnik, pocaklakómnál nem biztos, hogy így alakul majd.
Persze, ettől még nem néznék be babakocsiba örvendezve, hogy jééééé, egy fehér lurkó! De vessetek rám követ, megnyugodtam, mikor a középső lányom elkerülte a település igen balhés cigány családjának kis Rómeóját a suliban, mert tudtam, hogy bármi történhet (oviban történt is egy-két olyan eset, amihez az "idegen a gyerekemhez ér, az zavar" csak laza hétvégi mosolygás, pl. Rómeó beleköpött a gyerekek kajájába, és az óvónéni mikor nevelni próbálta, a népes család megjelent, és elmagyarázták, hogy Rómeó azt csinál, amit akar, és rohadt rasszista mindenki, aki bármiben akadályozza)és nem lesz senki, aki megvédheti a gyerekeinket. Ja, és hozzá kell tennem, hogy minden tiszteletem a becsületes cigány embereké, és baromira sajnálom őket, hogy a fajtájuk többsége miatt szerencsétlenek szégyenkezhetnek!

dorw írta...

kretén

Elf írta...

pont azt akartam kérdezni mint Csillagvihar :S:S:S

csibike írta...

Elf, Csillagvihar: Passz, lehet, hogy mondott valami nem túl szép kommentárt az anyukának... :)

Lillanna: Szerintem a kettő nem ugyanaz. Ha azzal jön oda az ürge, hogy pl. zsidók/politikusok így meg úgy, akkor is lepszichopatázom. Minden színnél vannak olyan emberek, akiknek erősen szégyellniük kellene magukat, és most még finoman fogalmaztam. A faszi negatív érzelme a magánügye, ne ontson rám ilyesmit.
Nyilván én sem szeretném, ha Rómeóval járna egy oviba a fiam, de ez már egy másik kérdés.