2011. június 30., csütörtök

Árverés

Ilyet még nem csináltam, kicsit izgulok. Nem szoktam reklámozni, ki(ke)t támogatok anyagilag, mert magánügy, ez most azonban különleges helyzet. Zelnice blogján olvastam Adriennről és a saját hozzájárulásomon kívül másképp is szeretnék segíteni neki, hogy valóra válhasson az álma. Elektromos kocsira gyűjt, hogy teljes életet élhessen, például kimozdulhasson otthonról a kisfiával. A sok kicsi sokra megy talán most is igaz lesz. Segítséget kérek tőletek, olvasóktól. Ezen az oldalon háromféle támogatási lehetőségről olvashattok, de természetesen ott a negyedik, az utalás is, a részleteit itt találjátok. Nekem van egy ötödik ajánlatom: árverésre bocsátom az első Granadámat, őt, a zöldet. 

 
Megtartottam magamnak, de egyszer sem tudtam hordani, a fiam egyelőre minden ékszert kigyomlál a nyakamból és a fülemből. Ez a Granada nagyon kedves a szívemnek, szeretem, mert gyönyörű és ő volt Az Első, sokat dolgoztam rajta. (Zöld láncon lóg, az eső miatt nem tudtam lefotózni.) A kikiáltási ár ezer forint, és azé lesz, aki a legtöbbet kínálja érte. Öt napig licitálhattok itt a kommentboxban, mindjárt megnyitom erre az öt napra. Az árverés vége 2011. július 5., 22.00. Mihelyt befutott Adriennhez az utalás, eljuttatom a Granadát annak, aki a legnagyobb összeget ajánlotta fel. Ha hidegen hagy a nyaklánc (naneeee!), akkor arra kérlek, a kedvenc csokid, könyved, magazinod, szemspirálod, cipőd vagy bármid árát juttasd el Adrienn számlájára, hogy minél előbb megvehesse az elektromos kocsit.
Köszönöm a segítségeteket.

4 hozzászólás:

dorw írta...

nem akarok senkivel kiszúrni, ezért csak azt mondom, hogy 1500 Ft. :)

és nagyon pazar és meseszép!

dorw írta...

sehol senki? akkor megint én: 2000.-
:)

(mer' egyre jobban tetszik! :) )

Névtelen írta...

5k

L.

dorw írta...

köszönöm a lehetőséget, de 5000-nél több jelenleg nem megy. azért ezt az összeget még elutaljuk a számlára. :)

L.: sok örömet a medálhoz! :)