2011. december 19., hétfő

F, mint fura Faktor

Fura nekem ez, hogy Kocsis Tibor nyerte az idei X-Faktort (Muri Enikőtől sem ájultam el), épp szombaton jegyeztem meg ő, aki férfimnek, hogy nincs kisugárzása ennek a Tibónak, nézem és hallgatom, de egyáltalán nem fog meg. Tarány Tamásnak drukkoltam, ha a családban fellelhető kiskorú atyaúristen kegyelméből (könnyebben vagy nehezebben) hozzájutottam a Faktorhoz. Kimaradtak órák a műsorból, mégsem érzem úgy, hogy bármit is veszítettem. Hétvégén az utolsó egy-egy órát tudtam nyugiban végignézni. Valami mást csináltam közben, mert nem kötött le. 
Fura, hogy mit kerestek olyanok a legjobbak között, hogy pölö Rocktenors vagy Ikrek vagy Apollo23.
Fura, hogy Geszti nem tudott elegánsan veszíteni sok-sok műsoron keresztül, amíg ki nem szórták a csapatait (azt gondoltam, ennél nagyvonalúbb pasi), és fura, hogy taktikázásszagú döntések születtek egy-egy továbbjutásnál.
Az is fura, hogy Keresztes Ildikó belefejelt egy vödör botoxba és senki nem szólt neki, hogy te, Ildi, csálén áll az arcod, ha mosolyogsz.

7 hozzászólás:

Krixta írta...

Jaj, de jó, h más is látta, h Keresztes arca borzasztóan néz ki. Anyummal beszéltük, de rajtunk kívül senki nem látta. Jó, csak férfiak voltak rajtunk kívül.:)

cyborgwings írta...

inkább nem is mondok semmit azon kívül, hogy a tominak kellett volna nyernie. mondjuk még mindig jobb a tibi, mint az enikő.

miskolczi írta...

Én meg azt nem értem, hogy mitől olyan fantasztikus a Tarány Tamás... Csak a támadóállásban ordítozására emlékszem. Biztos, hogy jó a hangja és én nem vagyok zeneileg képzett, hogy ezt értékelni tudjam. De nekem semmi esetre sem ő lett volna a befutó eredetileg sem. Az Enikőt kedveltem mindaddig, amíg nem akarták olyan nagyon profinak mutatni minden fórumon. Én személy szerint örülök, hogy a Kocsis Tibi nyert. Gyönyörű tiszta hangja van és a magam részéről én láttam benne az érzelmet. De ez csak az én véleményem. :)

Évi írta...

Én a Gergőt bírtam,de a tavalyi műsor szinvonalát meg se közelítette az egész

Keresztes...hahhhh...hagyjatok

Judit írta...

Imádtam Tarány Tomit :( Bár én örülök Kocsis Tibinek, még ha nem is láttam a döntőt, mert Tomi kiesése után nem voltam hajlandó nézni... Ez a műsor nem a tehetségről szól, hanem az eladhatóságról, ékes bizonyítéka ennek az Ikrek szereplése...

Majmóka írta...

Még egy fokkal mindig jobb a Tibi, mint az Enikő. Nekem Enikő nagyon színésznő volt.

Elf írta...

én már a második megasztár óta nem nézem... nem igazán találtam azóta jó hangot... a selejtező jó, azon lehet röhögni :)