2009. november 29., vasárnap

Egy újabb első

Életem első adventi koszorúja olyan három óra alatt készült el, küzdöttem vele rendesen, jövőre inkább zöld kartonból kivágok egy karikát és ráállítok négy gyertyát, gyorsan megvan és a termések sem gurulnak le róla. Az első gyertya köré még hobbyragasztóval erősítettem a terméseket, cirka tizenöt-húsz percen keresztül szorítottam egyiket-másikat az alaphoz, mire végre megtapadtak. Baromi unalmas volt, az ujjam meg görcsöt kapott, szóval, kezdtem visszasírni a jó öreg technokolt. Ezen a ponton ő, aki férfim javaslatára áttértem a pillanatragasztóra, mert ő tudta, hogy nekünk van ilyenünk is, s lőn, felgyorsult a munka. Kicsit féltem, hogy majd együtt kell aludnom a könyökömre ragadt aranyozott mogyoróval, szerencsére azonban még odabetonozódás előtt le tudtam piszkálni magamról, a híre ellenére nem hat olyan gyorsan ez a cucc. Az ujjbőröm persze nem menekült, durván érdes a pillanatragasztótól, úgyhogy mától szólítsatok csak smirglinek.



11 hozzászólás:

Angela írta...

RAGASZTÓ PISZTOLY! Áldott legyen, aki kitalálta. Azzal bármi ilyesmit másodpercek alatt elkészíthetsz.

Elf írta...

pont ezt akartam írni :):):)

Unknown írta...

Ez nagyon szep, nekem pont ez a feher-arany a kedvencem mostanaban Karacsonyra. Gratulalok! :)

dorw írta...

elegáns, tetszik. :)

Dorisnak igaza van, a ragasztópisztoly a valaha megvalósult ötletek egyik legnagyobbika.

pitypang írta...

Béna vagyok ilyesmikhez,tuti rám ragadt volna:(
Nagyon szép,tudsz te!!!!! :))

Cuki írta...

Így van, ragasztópisztoly, nem kell ért hobbiboltba menni, szokott lenni obiban is, van hasonló nem nekem való helyeken. Már nem tudom, hogyan találtam ide, de jó itt. Üdv nektek, Cuki
Ja, és nem mellesleg jó, hogy nem kartonból lett, így sokkal többen dícsérik meg.

Meggi írta...

Csibi! :) Örülök, hogy újra' és, hogy rád bukkantam:)
Én is bénáztam tavaly :)

csibike írta...

Meggi: Szia itt :) Jövőre már okosabb leszek :D

Cuki: Láttam már ragasztópisztolyt, csak eddig nem tudtam, mi a jó benne.

andi: Max. késsel lenyested volna ;)

csibike írta...

dorw: Miben más, mint a szimpla ragasztó? :)

Kristie: Nekem eddig nem tetszett ez a színösszeállítás, de most meg kimondottan igen :)

Elf, Doris: Miért, abban csodaragasztó van? :))

dorw írta...

abban, hogy ez egy pillanat alatt odaragasztja a legmozgékonyabb bizgentyűt is a legragaszthatatlanabb felületre, amit csak eltudsz képzelni. műanyag patront olvaszt fel, és nem kell ragasztókkal pepecselni vagy rászorítani percekig a cuccot a toszra.

a megtakarított idő, és az ősz hajszálak nem növelése: megfizethetetlen! :)

csibike írta...

Ja, hogy ilyen kis cseles játék :) Köszi az infót!