2010. január 14., csütörtök

Megint a fehérhasú zöldbékáról

Nem, még nincs vége a hétnek, meg igazából nem is erről akartam írni, de ha már belekezdtem, folytatom. Szóval, a szerkesztőfelületen az 'Új bejegyzés' helyett a 'Bejegyzések szerkesztése' gombra kattintottam, ki tudja, miért, és a bejegyzéscímek közül rögtön a fehérhasú zöldbékás ugrott a szemembe. Az aha-élmény a 'Hoppá, a békáim!' gondolat formájában tört rám és már nyúltam is a fiókba, ugyanis ő, aki férfim ott rejtette el a múlt heti falatozás túlélőit. Nem igazán erőltette meg magát, mert rögtön az első keze ügyébe eső fiókba belepakolta a békákat, meg egyébként is pont előttem bonyolította le a békavédelmi program kulcsfontosságú lépését. Azt hiszem, mindketten abban bíztunk, hogy a nagy hajtásban elfelejtem a jelenetet, ami tulajdonképpen meg is történt, a számításunkba ott csúszott hiba, hogy a blog, mint olyan megőrizte a fehérhasú zöldbékák emlékezetét. Igen, már kihúztam a fiókot, beletúrtam a zacskóba és békákat dobáltam a számba. Egyszerre hármat. Veszélyes üzem ez a blogolósdi.

P.S.: Remélem, ha majd pihenek kicsit, azért csak sikerül felülmúlnom a fitymaszűkület és a fehérhasú zöldbéka témát.

4 hozzászólás:

Elf írta...

nem értelek, ez igen fontos téma, ennyit muszáj foglalkozni vele... HOL az a fiók??? :):):)

Picike írta...

Tegnap este elolvastam ezt a gumicukros bejegyzésed, erre egy zacskó gumicukorral álmodtam. :-))

kisrumpf írta...

Kérem szépen, én mindkét téma kitárgyalására kész vagyok. (Közben félszemmel az uramat nézem, aki a mézeskalácsházak dekorálásához használt csokis-cukros dobozt fosztogatja, mondván, már elmúlt Karácsony.)

Szóval... fitymaszűkület...?

csibike írta...

kisrumpf: Igaza van :) A mai agykapacitásommal inkább csendben maradok.

Picike: Jajj, beleviszlek A Bűnbe :)

Elf: Mondjuk, nincs más, ha fáradt vagyok :)