2010. március 3., szerda

Az a bizonyos "krisztusi"...

Valamelyik matekzseni kórházi asszisztens azt írta az egyik leletemre, hogy 33 év. Nyüsssz és nyafff. Én még csak harminckettő, kérem szépen, úgy durván hat hónapig. Ha ezt a két hármast vérnyomásmérés előtt látom, a doki garantáltan nem panaszkodik az alacsony vérnyomásomra. Tinipubertáskamaszként nem tudtam elképzelni, hogy van élet harminc után, van, persze, most már biztos vagyok benne, kettő mindenféleképpen és nem is akármilyen, de ez a harminchárom annyira távol áll tőlem, mintha súlya lenne, lélekben megálltam ott valahol a huszonvégefelé, imígyen kortalannak nyilvánítván magamat, ráadásul nem is kedvelem a páratlan évszámaimat. Háromhárom. Furcsa, idegen és olyan... nyüssszésnyafff.

18 hozzászólás:

Angela írta...

Ugyanezt gondoltam valaha. Azt hittem, 30 után már csak a halált várjuk. Hm. A legizgalmasabb dolgok még csak azután kezdődtek... bár lehet azért, mert fejben, és lélekben én sem bírom átlépni a 3madik x- et.

Szandii.♥ írta...

most,h így leírtad,kicsit bepánikoltam.oké,h nekem a 33ig van mondjuk 12 és fél évem,de ha már most pánikolok,akkor mi a franc lesz velem akkor.jesssssszusom.
egyébként,ha ez megnyugtat a képed alapján max 25nek saccoltalak egészen máig,mikor közölted a ténytésvalót.

lexie avagy Melanie írta...

és tényleg van élet 30 felett? :D
nekem így 17 évesként,olyan tökéletesen megfelel kategória.

Tabby írta...

hidd el, hogy a harminchat sokkal sokkolóbb lesz, mint a harminchárom!

maris írta...

pár éve még én is azt hittem, hogy 29 után nincs tovább, de ezek szerint mégis. :)

bár most még "csak" a 25-öt "várom", de ez is egy rettenet. miért kell negyed századnak nevezni? brr.

Elf írta...

múltkor volt valami tv műsor, amiben fiatalokat (20 körül) kérdeztek, hogy szerintük meddig szexelnek az emberek... a legtöbb 40 és 50 évet tippelt - na de hát én pl pont a 40.-ben kezdtem el igazán :):):)

szóval nyugi - ha akarod tudósítalak majd 50 évesen is :)

1 írta...

Én 35 de leragadtam a huszonéveknél, nagyon sokkoló ezt leírni, kimondani! Pláne, hogy nem is érzem és 28-nál még senki nem tippelt többnek. Van-e élet harminc felett, kérdeztem én is anno, és most ugyanaz az ember megkérdezte tőlem is :)
Miért ítélik halálra harminc felett az embereket?

dorw írta...

ne is törődj vele! nekem december óta 36 szerepel a papíromon minden tiltakozásom ellenére, pedig novemberben van a születésnapom. :)

Rege Ata írta...

(Én meg se szólalok :-D)

hibiszke írta...

én sose gondoltam, h 30 után nincs élet... talán inkább a negyventől tartok de addig még majdnem 20 évem van :P

csibike írta...

hibiszke: Azért ezt így durva olvasnom... :)

Rege Ata: (ok):)

dorw: Apai nagymamám csinálja azt, hogy mindig egy évvel idősebbnek mond, ha betöltöm a 33-at, neki már 34 leszek, hiszen elhagytam a 33-at... :)

csibike írta...

Macskusz: Szerintem igazán az ötven felettiek vannak halálra ítélve, ők sajnos a munkaerőpiacon is :)

Elf: Én sem akarom abbahagyni még úgy húsz évig :)

maris: Lelki terror :)

csibike írta...

Tabby: Mert akkor már közelebb van az ember a negyvenhez, mint a harminchoz? :)

lexie avagy Melanie: Igaz, a blogom az életemnek alig töredékéről szól, de úgy érzem, senki nem gondolja azt olvasás közben, hogy halott nő vagyok :)

Szandii.♥: Pánikra nincs ok, szerintem minden korszaknak megvan a maga jó és rossz oldala. Semmi pénzért nem lennék újra húsz :)

csibike írta...

Ja, a jó szemránckrém csodákat tesz, de valóban olyan 25-26-nak szoktak gondolni, és amíg elkérik a nemlétező diákomat, addig végül is nincs okom panaszra :))

Doris: Kíváncsi vagyok, hogy amikor igazán öreg az ember korban, vajon mennyinek érzi magát lélekben :)

Sümeghi Mátyás írta...

csibike: ez csak egy szám! :) Az a lényeg, hogy mennyinek érzed magad... s tényleg nem nézel ki 33-nak... ;)

csibike írta...

Persze, de az ember azért csak észreveszi, ha eggyel nő a hivatalos szám :)

winstonsmith írta...

Pedig van élet 30 után is. Most már én is tudom. :)

1 írta...

És ha esetleg elfelejtenéd, mindig van, aki emlékeztet rá :)de ez még a jobbik eset, mert vannak "ötvenes" - "harmincasok" is :)