2010. május 11., kedd

Lomtalanítás közben

Derékig ér a szemét az akácfák alatt, szakadt bőröndök, darabokra tört tányérok, sánta karosszékek, megunt ruhák, félszemű plüssmackók, döglött tévék között, édes akácillatban ülnek Az Őrzők, a járdaszegély mellett vigyázzák a kincseket. A házak előtt minden évben ugyanannyi a szemét, ugyanannyi, nem tudom, honnan ez a rengeteg ócska és rossz. Mindig csak egy kevés lomot dobnak ki az emberek? Mindig csak az egyik szobában felgyűlt szemetet hajítják a ház elé? Ötletem sincs.

9 hozzászólás:

maris írta...

mindig van, ami megússza, hogy akkor ezt majd csak jövőre. nálunk pölö sose fogy el a cucc, pedig nem gyűjtögetünk és tavaly két fotelt is kiraktunk, de hiába, nem lett több hely.

dorw írta...

mi is lomoltunk vasárnap, bár mi a kegyetlenek közé tartozunk. mondjuk annak nagyon örültem, hogy amiket kiraktunk - nem használhatatlan cuccok voltak, csak olyanok, amiket nem használtunk már 1-2-sok éve -, azt egy órán belül elhordták, még mielőtt az Őrzők ráültek volna :)

zebrina írta...

Menj el, nézd meg, mennyi új bútort, hűtőt, sütőt, stb. vesznek a népek és mindjárt kiderül, hogy mitől van annyi kidobnivaló minden évben. :)

Csigamami írta...

ezen mär en is gondolkodtam... különösen a Balcsin.... szoval azok a nyaralok olyan kicsik.... es megis annyi vacak van bennük evröl evre. De ha pl nagybätyjämbol indulok ki, amit a tavalyi lomtalanitäsbaol összeszedett kincseket jobbrol balrol, azoknak egy resze iden megy a sajät lomtalanitäsäba, de garantältan iden is fog talälni kincseket mäsnäl, aminek egy resze jövöre tuti megint a sajät lomjai közt vegzi. Szoval szerintem a lomok csak gazdäkat cserelnek... ilyen örök körforgäs. " A lom nem vesz el, csak gazdät cserel" á´lá Réka

csibike írta...

Csigamami: Ja, hogy ez így is mehet :) Valahogy azt gondoltam, hogy az ember egyszer kidobja a felesleges vackait és kész, ezzel évekre letudja a dolgot.

zebrina: Most akkor mégsincs válság? :)

dorw: Költözésnél mi is, de az csak pár darab kis izé volt, és azóta meg semmi. Jó helyre kerültek a cuccaitok :)

csibike írta...

maris: De ez hogy lehet? :) Olyan pici helyen laktok? Vagy sokan vagytok?

zebrina írta...

Nem is annyira a válságra, vagy nem-válságra akartam kilyukadni, hanem csak egyszerű matematikai egyenlettel arra akartam felhívni a figyelmet (kezdek belebonyolódni a körmondatomba), szóval arra akartam felhívni a figyelmet, hogy amennyi az üzletek polcáról elfogy, nagyjából annyi cucc jelenik meg az utcán lomtalanításkor.

maris írta...

a fotelek helyére méteres növények kerültek, amik azért a jóidőben kiköltöznek a kertbe. szóval igazából se kis helyen nem lakunk, se sokan nem vagyunk, viszont a kaktuszok nőnek, mint állat. :O

csibike írta...

maris: Aha, értem :)

zebrina: A mondanivaló megvolt, továbbvittem a gondolatot azzal, hogy sokan a válságra és a kevés pénzre panaszkodnak, aztán mégis futja mindenre :)