2011. november 3., csütörtök

Van kedvetek játszani?

Őt veheti birtokba Fortuna kegyeltje, katt a képre, úgy az igazi:


A narancsos csoki színeiben pompázik ez a blogszülinapos karkötő. Nagyon guszta, teljesen levett a lábamról. Legjobban a narancsszínű apró gyöngyöket szeretem benne, bár a narancs és a topáz swarovskik sem csúnyák. Nos, ha ti is elcsábultatok, hagyjatok egy kommentet ennél a bejegyzésnél (névvel, igen, a mélcímet sorsolás után kérem el). A jelentkezés határideje november 9. (a jövő hét szerdája), éjfél. Az előző játékom visszajelzései alapján annyiban szeretnék kedvezni a rendszeres olvasóknak az egyszer véletlenül erre járó és eme posztba belebotló kedves játékosokkal szemben, hogy a rendszeres olvasónak feliratkozott emberkék hozzászólása duplán számít a sorsolásnál, tehát náluk egy név helyett kettő kerül majd a kosárba/dobozba/lavórba. Ja, a fiúknak pedig narancsos-csokis karkötő helyett ilyesmi ízvilágú, saját kis kacsóimmal elkészített sütiremeket szeretnék felajánlani, ha Fortuna rájuk kacsint.
Sok sikert!

54 hozzászólás:

Névtelen írta...

boldog blogszülinapot, csibike:) és ezért a gyönyörűségért is szeretnék játszani:)

Vera írta...

jelentkezem és pont 8-án lesz a szülinapom, remélem, ezt Fortuna is észben tartja :D

wf írta...

Én is szeretnék játszani! Gyönyörű lett ez a karkötő (is)! Boldog blogszülinapot!

PicikeMajmóca írta...

Én is! Én is! :-))

Névtelen írta...

Én is szeretnék rá pályázni, a blognak pedig boldog szülinapot kívánok!:)

dóra írta...

Én is szeretnék jelentkezni!
Ez is nagyon szép lett!
egy rendszeres zugolvasód :)

király.diana írta...

Gyönyörű lett. Én is szeretnék játszani. A blognak boldogságosat, remélem még sok szülinapja lesz:))

Nóra írta...

Még szép,hogy játszunk egy ilyen gyöngyszemért! :) Boldog szülinapot a blognak! :)

Dezzie írta...

Boldog szülinapot a blogodnak! :) Örülök, hogy nem hagytad abba, könyvjelzőztem (miután végigolvastam a hat évet pár hónapja - a Sir már megvolt, nekem meg egy picivel idősebb csak a saját Andrisom :)), minden nap megnyitom, és örülök, ha találok új bejegyzést.

1 írta...

Kell itt neked csokiról írni, még a nyál is összefolyik a számban, de gyönyörű a karkötő :)
És hát akkor itt hagytam a kommentemet én is :D
és Boldog Blogszülinapot (szülinapok nyilvántartásában sosem voltam jó, bocsánat)

roza írta...

Igen,szeretnék játszaniiiii:):)
De gyönyörű...:)

Névtelen írta...

L.

Elf írta...

ez olyan min egy narancsoscsokis kígyó :):):) dömdödömm :):):)

Fiatalok főzőiskolája írta...

Hát, akkor nem sok esély van, mert csak olvasni szoktam, kommentelni nem, de sebaj, hátha :)

Niki írta...

Ez nagyon szép!Beszálok én is!

Névtelen írta...

Én is régi zugolvasód vagyok, boldogot a blognak!:)
Ez is szépséges lett, szeretnék játszani, hátha...:)
Mimi

Csillagvihar írta...

Narancsos csokiért bármikor ringbe szállok. :)
Boldog blogszülinapot, és én is játszanék! :)

Marjann írta...

Mivel most vágtam be egy tál csokispárnácskát (a szalonnás hagymás rántottát ellensúlyozandó), ezért a nyál épp nem futkos a számban. A karkötő viszont tetszetős!

Boldog születésnapot Csibiblog, még legalább háromszor ennyit!

Judit írta...

Jaj ez megint szerelem! :O
És bocsánat, hogy a másik csokiszínű lánc ügyében még nem jelentkeztem, de amint lesz egy szusszanásnyi időm, pótolom! Addig is pedig szeretnék játszani! :))

zinajda írta...

Kakukk...,
meg kukuccs...

miskolczi írta...

Na hát akkor én is feliratkoznék. Duplán. :)

Lilla írta...

Bár nem vagyok feliratkozva rendszeres olvasónak és kommentelni sem szoktam, de naponta megnézem, hogy írtál-e vmi újat :) Nagyon szép a karkötő, szeretném megnyerni :)
Lilla

mariann írta...

En is nagyon szeretnem!
Es fel is iratkoztam, mar reg!
Boldog blogszulit!
A narancsos csokit meg nagyon szeretem!

Tabby írta...

Szia Csibi!
Még sok blogszületésnapot kívánok!
És naná, hogy jelentkezem, hátha megint én leszek a szerencsés.
(A fénykép menni fog! :))

Tabby

Leonine írta...

Jaj, de jó, akkor én is kétszer kerülök a kalapba, követlek már jó ideje! :)

Boldog blogszülinapot!

Elf írta...

hehehe
megnéztem, nem is vagyok feliratkozva követőnek :) hogy ez hogy maradt ki? - valszeg nem az volt a fontos, hogy adminisztráljam magam :):):) pótoltam :)

Névtelen írta...

Boldogat a Blogodnak, és amíg nem kényszerből írsz, addig folytasd, légyszíves. Inkább olvassalak ritkábban, mint soha többet!

A privát levelezésünkből tudod, hogy rendszeres, de feliratkozatlan zugolvasód vagyok! :D De azért szeretnék bekerülni a kalapba, végtére is csak egy nevet sorsolsz, és hátha az enyémet tartalmazó papírt vonzza majd a karkötő ereje a sorsoló kezébe! :)
Orsi

miskolczi írta...

Tabby, nem ér befolyásolni a döntnök szerencsés (egy valaki szerint) vagy szerencsétlen (mindenki más szerint) kezét azzal, hogy te már nyertél Csibinél. :D

Elsia írta...

Én is én is:)

Anita írta...

szeretném...:)

niqoe írta...

En is jelentkeznek......Regi olvasod vagyok,csak mindig csendben maradtam.
Eddig:)
Eniko

niqoe írta...

Ja,regi olvaso is vagyok.Kovetokent(EnikoKollo).Csak mindig csendben maradok.Pedig tetszik sok minden.A gyerek.Az irasaid.A konyvek,melyeket olvasol.Hogy nem vagy normalis stb:)
Na,ez csak potlas az elobbihez:)
Eniko

Angyalszív írta...

Jelentkezem. :) Boldog Blogszülinapot.

mirrike írta...

Nagyon boldog blogszülinapot! És én is jelentkezem a játékra!

Névtelen írta...

Én is évek óta zugolvaslak, nagyon szeretem a stílusod. :-))) Jelentkezem a játékra ezért a gyönyörűségért! Boldog szülinapot a blogodnak!
Miss Szami

Névtelen írta...

Én is szeretném...
Szép napot Neked!
(gardi)

Babamanó írta...

Boldog blog-szülinapot! :) Rendszeres zugolvasóként én is szeretnék jelentkezni a játékra. :)

Évi írta...

Kommentelek :)
nagyon csecse!
Évi

Csigamami írta...

hello cukker ;o) pont jó lesz, mert 10-én névnapom lesz szóval még időben is jókor fogom megnyerni ;o)

Csigamami írta...

Tabby , Te csak szurkolhatsz! vagy menj lottózni! ;o)

Névtelen írta...

Boldogságos blog-születésnapot!
És ismét csodálatosat alkottál, gratulálok Csibike! Főleg, ha még Fortuna istenasszony vagy Andris keze nekem kedvezne... ;))))
Zsófi anyukája, alias Andi :)

Lublin írta...

Boldogat!
beszállnék én is :-)))

fevi írta...

Boldog blogszülinapot és szívből gratulálok a blogodhoz, és természetesen szorítok, hogy én legyek a karkötő szerencsés tulajdonosa! szeretettel f.évi

csibike írta...

Én már most azon izgulok, hogy ki fogja megnyerni a karkötőt :)

Köszönöm, hogy játszotok velem :)

che írta...

yessssssssssss! nyami...

Lillanna írta...

Boldog blog szülinapot és beállnék a jelentkezők sorába!

Roni írta...

Újabb gyöngyszem (szószerint) Csibikétől?!
Én is szeretnék jelentkezni! :)

Judilla írta...

Boldog blogszülinapot!!:))
Remélem nekem kedvez Fortuna, és enyém lesz a Csibike-karkötő...:)
Judix alias Judilla

Névtelen írta...

Naná, hogy boldog blogszülinapot! Jó néhány alkotásodtól mentem már le hídba, csak így tovább, gyönyörűek! Tsók, JP

Tünde írta...

Gyönyörűségesek az alkotásaid... :) Én is jelentkeznék a játékra, és boldog születésnapot a blognak! :)

ernoc írta...

Szívesen olvaslak, és nyerni szeretnék:)

Csincsilla írta...

Nagyon-nagyon szép.Igazán szeretném...:)

csibike írta...

Köszönöm a játékot :) Hamarosan sorsol valamelyik fiú.

Névtelen írta...

Akkor én most lemaradtam? :((((
Na nem baj azért még 100 évnyi boldog blogolást neked ;)
Pussz.
Sac.