2009. december 21., hétfő

Ijedtség ellen

Álmomban Chilében bicikliztem, valami nem túl széles lebetonozott ösvényen, a hajamba belekapott a szél, a hátamat melengette a nap, a buszokról meg dudáltak, hogy nyugodtan pattanjak fel, elvisznek egy darabon, én azonban rendületlenül tekertem tovább és élveztem a szelet-napsütést - és a biciklizést. Úgy tűnik, ébren rendesen megijedtem ettől a számomra igen szokatlan testmozgástól és a zsírégetés tényétől meg mintha izomlázam is lenne, mert reggelinél a snidlinges ricotta és a rozskenyér mellé hirtelen felindulásból szeltem az egyik kolléganőmtől kapott abált szalonnából is. Álomfejtők, ide!

P.S: Jut eszembe, kedves szalonnaguruk, az abált szalonnát mondják abárolt szalonnának is, ugye?

11 hozzászólás:

Csillagvihar írta...

igen. :)

Picike írta...

Fogalmam nincs! Egyáltalán mit jelent az, hogy abált? :-))

csibike írta...

Picike: A pirospaprikával és apróra zúzott fokhagymával beborított szalonnáról van szó. Így sem ismered? :)
(Örülök, hogy visszavetted a régi neved :))

Csillagvihar: Megnyugodtam :)

Csapos írta...

Hogy szokták e úgy hívni nem tudom, de azt igen, hogy szombaton eszembe jutottál ám midőn a három új típusú Milkából kettő elpusztult a kezem által :-)

Majmóka, aki eddig Picike volt írta...

Jajj, dehogy vettem! Csak félrenyomtam :-)) De ha Neked úgy jobb, akkor kommentelhetek Nálad Picikeként is. :-))

csibike írta...

Picike: Szerintem a Picike jobban passzol hozzád, legalábbis a blogod és a képeid alapján ezt gondolom :)

Csapos: Ez azt jelenti, hogy a harmadikat meghagytad nekem? :))

Csillagvihar írta...

teljesen off
Picike, ha szépen kérlek, kaphatok meghívót?

on

Csapos írta...

Ahamm, megerősíthetem, így is mondják rá. Legalábbis mifelénk... :)
És a két tábla csoki kettő is volt eredetileg. Lehet, hogy a harmadik már hazafelé útközben elfogyott? - kérdem én az érintettől.

teide

(ui.: És ha egyszer meglátogatnál bennünket, holmi csoki és persze egyéb élmény céljából, nem hiszem, hogy csalódnál. ;))

Picike írta...

Oké, akkor Neked maradok Picike! :-))

csibike írta...

Picike: Köszi, bár ha neked kényelmetlen, elfogadom, szóval, tudok élni úgy is, hogy Majmóka vagy :))

teide: Hű, Csaposnak most lesz mit megmagyaráznia :))
(Ööö... akkor ezt meghívásnak veszem és megköszönöm, jó? A részleteket majd megbeszéljük :))

Csapos írta...

Csapos ártatlan , mint az a maszületett...szóval nem magyarázkodik:-)
Viszont tényleg szívesen látunk :-)