2010. február 18., csütörtök

Függő lettem

Függőségem egészen friss, konkrétan egy napja sem tart és a mostani téli olimpia a tárgya. A nyárinak lelkes híve voltam eddig is, néztem, amikor csak tudtam, mediterrán véremnek köszönhetően azonban távol áll tőlem mindenféle téli sport, kizárólag a hosszú távú forralt borozással tudok rokonszenvezni. A síeléstől kimondottan tartok, féltem a csontjaimat és nem szeretnék kárt tenni a körülöttem síelő gyanútlan emberekben. Szerintem én lennék az a síanalfabéta, aki siklás közben eldobja a botjait, hogy eltakarhassa a szemét, aztán a félelemtől sikongatva egészen addig suhan hegyen-völgyön át, amíg meg nem állítja egy betonfal. A szánkó és a korcsolya vonz, sajnos, mindkettőhöz ki kell mozdulni a hidegbe. Tavaly majdnem csináltam hóangyalt, csak nem találtam alkalmas helyet a mutatványhoz, pedig decemberben szívesen belefeküdtem volna a hideg hóba. Önként.
Két alvás/rosszullét között kattantam rá a téli olimpiára, sífutást néztem és lesiklást, ma meg szánkót - és teljesen elvarázsolt, és tetszett, és drukkoltam. Én. Aki eddig azt sem tudta, hogy léteznek ilyen versenyszámok. Szégyen és gyalázat, igen. Például a szánkónál azt hittem, olyan helyes kis faszánkókon mennek majd a versenyzők, mint amilyen a szomszéd nő gyerekeinek is van, most meg már a spéci cipők és a szánkózás közbeni bokamozdulatok izgatnak. Egyedül műkorcsolyában vagyok otthon, úgyhogy nagyon élvezem, hogy kitágult a világ.

10 hozzászólás:

Rege Ata írta...

Hajrá! :-D

cyborgwings írta...

én a curlinget szeretem, pedig körülöttem mindenki váltig állítja, hogy annál unalmasabb a világon nincs. :)
műkori meg alap. ma éjszaka fent maradok a fiúk szabad programjára (hiába állapítottam meg múltkor, hogy le is lehet tölteni, nem akarok addig várni :)).

Szandii.♥ írta...

én is lelekes téli olimpia rajongó vagyok.Műkorcsolya rlz!
Allez-Allez Steph Lambiel!!!

chimera írta...

Nálam a skeleton a kedvenc! :)) Lehet hogy KisCsibe már most sportrajongó? ;)

zinajda írta...

Hóangyal szempontból engem a Margit-sziget vonz... nem tudom, miért... következő télen nem hagyom ki:)

Shimmer írta...

Gondolhatod, h itt Vancouverben mekkora a hajrazas :) Holnap mi is megyunk be a varosba, ahol nagy kepernyokon lehet nezni (meleg + forralt bor) a versenyeket. Sajnos a jegyek brutalisak, oda csak a nagyon elvetemultek mennek (500-1000 dollar egy jegy!)

csibike írta...

shimmer: Annak is megvan a maga hangulata :) Nem is gondoltam, hogy ennyi...

zinajda: Csak hó legyen :)

chimera: Őrült sport a skeleton, nem tudom, hogy találták ki :) Élete része lesz a sport, az biztos.

csibike írta...

Szandii.♥: Megpróbálok fennmaradni, bár eddig nem sikerült :)

csillagvirág: Sikerült fennmaradnod? Én beértem az ismétléssel :)

Szandii.♥ írta...

másnap reggel mindent ismételnek...

cyborgwings írta...

áh, dehogy. lekvár vagyok. de jobb is, hajnalban lehet, hogy sírtam volna az eredmény miatt.